In de Sufficio update 2.2 is het ‘Centraal document beheersysteem‘ een van de grootste nieuwe functionaliteiten. Een functie die bijzonder handig is voor het aanleveren van opgevraagde documenten, bijvoorbeeld ter voorbereiding op een compliance audit. Maar ook voor controle bij hercertificering door Certificerende Instanties.

Drie voordelen op een rij

Documenten geüpload in het centraal document beheersysteem zijn direct inzien en specifiek gekoppeld aan een wetsaspect binnen jouw Sufficio register.  Drie voordelen:

  • Koppeling – Via menu ‘Documenten’ koppel je jouw ‘Bestanden’ met 1 handeling eenvoudig aan 1 of meerdere producten tegelijk (bijv. PGS 15 opslag voor verpakte gevaarlijke stoffen voor Arbo, de RI&E en Milieu). Dit hebben we automatisch voor jou ingesteld, en is alleen actief bij de door jou afgenomen modules. 
  • Onderwerpen – Door middel van de door ons geselecteerde onderwerpen upload je via dubbelklikken een bestand. 
  • Inzicht – In de ‘Doc manager’ heb je inzicht in documenten/afbeeldingen (Word, Excel, jpg’s etc.) per module (Milieu, Arbo, RI&E en MAR) en de gekoppelde bestanden zijn zichtbaar bij het aspect in de rapportage. Via het gekoppelde document kom je direct bij het desbetreffende rapport/aspect.

Je uploadt eenvoudig datgene wat nodig is om de compliance op het voldoen aan wetgeving te ondersteunen. Ook handig bij het beoordelen en controleren van documenten op afstand door een van onze adviseurs.

Highlights van andere wijzigingen en functionaliteiten

  • Zoekfunctie – Zoekfunctie voor relevante wet- en regelgeving is toegevoegd. 
  • Direct doorklikken – Vanuit de actielijst klik je direct door te naar omschrijving wijziging bij aspect.
  • Vraagnummers – De vraagnummers worden voortaan getoond in de actielijst en geëxporteerd naar Excel.
  • Opmerkingsveld RI&E – Je geeft nu bij de RI&E direct aan waarom ‘iets’ voor jouw akkoord is.
Share This